Βοήθεια - Για οικογένειες

Για οικογένειες

Οι οικογένειες μπορούν να βρουν παρόχους παιδικής φροντίδας στα Babysits μέσω της σελίδας αναζήτησής μας. Μπορείτε να εισαγάγετε την πόλη, τη διεύθυνση ή τον ταχυδρομικό σας κώδικα στη γραμμή αναζήτησης για να δείτε τους παρόχους παιδικής φροντίδας στην περιοχή σας.

Οι πάροχοι παιδικής φροντίδας που ενδιαφέρονται μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν έχετε ένα πλήρες, ορατό προφίλ.

Εάν θέλετε να στείλετε ένα μήνυμα σε έναν πάροχο παιδικής μέριμνας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μεταβαίνοντας στο προφίλ του και κάνοντας κλικ στο κουμπί «επικοινωνία».

Σημείωση: Για να επικοινωνήσετε ή να απαντήσετε σε παρόχους παιδικής μέριμνας, η προβολή του προφίλ σας πρέπει να είναι δημόσια ή μόνο στην πλατφόρμα και πρέπει να έχετε ενεργή συνδρομή Premium.

Προβολή τιμών συνδρομής Premium.

Μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση σε συνδρομή Premium μέσω της σελίδας αναβάθμισης (μετά την εγγραφή) ή μέσω της εφαρμογής Babysits.

Μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή Premium ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα στη σελίδα Premium.

Εάν έχετε εγγραφεί σε μια συνδρομή Premium μέσω της εφαρμογής iOS, θα πρέπει να ακυρώσετε τη συνδρομή σας μέσω της Apple. Μπορείτε να το κάνετε στις ρυθμίσεις της συσκευής σας μέσω του Apple ID στην ενότητα Συνδρομές.

Εάν σας απομένουν κάποιες ημέρες για τη συνδρομή σας Premium, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες premium για αυτές τις υπόλοιπες ημέρες μετά την ακύρωση της συνδρομής Premium.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ακύρωση της συνδρομής Premium, επικοινωνήστε μαζί μας.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών

Σε ορισμένες χώρες, υπάρχει μια λειτουργία κρατήσεων όπου μπορείτε να κλείσετε ραντεβού απευθείας μέσω της πλατφόρμας. Σε αυτές τις χώρες μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού ζητώντας κράτηση στο προφίλ του παρόχου παιδικής φροντίδας ή στα εισερχόμενα.

Εάν δεν βλέπετε αυτήν την επιλογή, σε χώρες όπου οι κρατήσεις δεν υποστηρίζονται, μπορείτε να συντονίσετε τα ραντεβού απευθείας μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων, συμφωνώντας με τον πάροχο παιδικής μέριμνας σχετικά με τις λεπτομέρειες.
Μάθετε περισσότερα για το σύστημα κρατήσεων Babysits.

Ναι μπορείς! Όταν η συνδρομή σας Premium ακυρωθεί, μπορείτε να στείλετε μήνυμα σε νέους παρόχους παιδικής μέριμνας εντός της περιόδου του συμβολαίου σας. Όταν λήξει η περίοδος του συμβολαίου σας, μπορείτε να συνεχίσετε τις συνομιλίες που ξεκινήσατε ήδη κατά τη διάρκεια της συνδρομής Premium, αλλά δεν μπορείτε πλέον να ξεκινήσετε νέες συνομιλίες.

Το ποσό που πληρώνετε σε έναν πάροχο παιδικής μέριμνας θα εξαρτηθεί από τον πάροχο παιδικής φροντίδας και την κατάσταση.

Οι πάροχοι παιδικής μέριμνας ορίζουν τις δικές τους ωριαίες τιμές για τη φύλαξη βρεφών, με βάση τον κατώτατο μισθό, τα προσόντα, τις δεξιότητες και την εμπειρία τους. Μπορείτε να το δείτε στο προφίλ τους.

Μπορείτε επίσης να ορίσετε την τιμή που θέλετε να προσφέρετε σε έναν πιθανό πάροχο παιδικής φροντίδας στο προφίλ σας.

Στο τέλος της ημέρας, εναπόκειται σε εσάς και τον πάροχο φύλαξης παιδιών να καταλήξετε σε συμφωνία σχετικά με το ποσό που θα τους πληρώσετε.
Οι ωριαίες χρεώσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών που έχετε, τα απαιτούμενα καθήκοντα, τον τύπο του παρόχου παιδικής φροντίδας και την τοποθεσία της εργασίας φύλαξης παιδιών.

Σε ορισμένες δικαιοδοσίες, είναι νομικά υποχρεωτική η διευθέτηση μιας σύμβασης. Εξαιτίας αυτού και για να κάνουμε την εμπειρία φύλαξης παιδιών πιο ομαλή και για τα δύο μέρη, προτείνουμε να συμπληρώσετε και να διαβάσετε τη φόρμα πρόσληψης.

Διαβάστε τη φόρμα πρόσληψης

Εάν είχατε αρνητική εμπειρία με έναν πάροχο παιδικής φροντίδας μέσω του Babysits, μπορείτε να αφήσετε μια κριτική ή/και να αποκλείσετε τον χρήστη.

Σε κάθε περίπτωση, σας ζητάμε να αναφέρετε τον πάροχο παιδικής μέριμνας στην ομάδα υποστήριξής μας μέσω της σελίδας προφίλ του. Στη συνέχεια, οι νηπιαγωγοί θα ειδοποιηθούν για αυτές τις αναφορές και θα προβούν σε όποια ενέργεια χρειαστεί.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών

Τους στέλνουμε τακτικά ειδοποιήσεις υπενθύμισης και email και αποκρύπτουμε ανενεργά προφίλ στη σελίδα αναζήτησής μας. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης ορισμένα βήματα που μπορείτε να κάνετε:
* Στα προφίλ τους μπορείτε να δείτε την τελευταία τους δραστηριότητα και τον μέσο χρόνο απόκρισής τους. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τους παρόχους παιδικής φροντίδας που ήταν ενεργοί πρόσφατα για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να λάβετε απάντηση.
* Οι βρεφονηπιοκόμοι μπορεί να μην έχουν δει ή διαβάσει το πρώτο σας μήνυμα. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να είναι χρήσιμο να επικοινωνήσετε ξανά μαζί τους.
* Η τελευταία συμβουλή είναι να είστε ενεργοί μόνοι σας. Εάν ο πάροχος παιδικής μέριμνας δει ότι δεν είσαστε ενεργός για λίγο ή ότι δεν απαντάτε στα μηνύματά σας, μπορεί να συμπεράνει ότι δεν ψάχνετε πλέον για μπέιμπι σίτερ και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Οι γονείς μπορούν να ζητήσουν πλήρη επιστροφή* της συνδρομής Premium εντός 14 ημερών από την αγορά. Μετά από 14 ημέρες, δυστυχώς δεν μπορούμε να παράσχουμε επιστροφές χρημάτων.

Στη σελίδα premium του λογαριασμού σας, ενδέχεται να δείτε ένα κουμπί "ενημέρωση τρόπου πληρωμής". Εάν ναι, μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτό το κουμπί για να ενημερώσετε τον τρόπο πληρωμής σας.

Εάν δεν βλέπετε αυτό το κουμπί, δεν είναι προς το παρόν δυνατή η ενημέρωση των στοιχείων του τραπεζικού λογαριασμού σας για τη συνδρομή Premium. Επικοινωνήστε μαζί μας σε αυτήν την περίπτωση, εάν θέλετε να ενημερώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού.

Σελίδα Premium
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών