Πολιτική αντιπαραθέσεων
Υπάρχει περίπτωση να μην είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Λυπούμαστε αν συμβαίνει αυτό.
Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να βρούμε μαζί μια λύση. Στόχος μας είναι να απαντάμε σε όλα τα μηνύματα εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών, στείλτε email στη διοίκησή μας:
Ιστότοπος Ευρωπαϊκή Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών: https://ec.europa.eu/consumers/odr/