Βοήθεια - Αξιολογήσεις και συστάσεις

Αξιολογήσεις και συστάσεις

Εάν ανταλλάξατε πολλά μηνύματα με άλλο μέλος ή ολοκληρώσατε μια κράτηση μαζί του, θα δείτε ένα κουμπί κριτικής στα εισερχόμενα δίπλα στη συνομιλία τους. Κάνοντας κλικ σε αυτό το κουμπί μπορείτε να αφήσετε μια κριτική για αυτούς. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να γράψετε μια κριτική ανώνυμα.

Εάν αφήσετε πρώτα μια κριτική, θα ενημερώσουμε τον άλλο χρήστη ότι έχετε αφήσει μια κριτική. Κατά τη διάρκεια των πρώτων 14 ημερών, ο άλλος χρήστης δεν θα το δει μέχρι να αφήσει μια κριτική για εσάς .

Ο άλλος χρήστης έχει 14 ημέρες για να αφήσει μια κριτική σε αντάλλαγμα. Θα δημοσιεύσουμε και τις δύο κριτικές μόλις ο άλλος χρήστης αφήσει μια κριτική ή μετά από 14 ημέρες.

Για να επεξεργαστείτε την υπάρχουσα κριτική σας για έναν χρήστη, απλώς επιστρέψτε στα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στο κουμπί κριτικής. Αυτό θα σας μεταφέρει πίσω στη σελίδα κριτικής, επιτρέποντάς σας να επεξεργαστείτε όλες τις πτυχές της κριτικής, συμπεριλαμβανομένης της βαθμολογίας και του κειμένου. Δεν μπορείτε να διαγράψετε μια κριτική για άλλο χρήστη, απλώς επεξεργαστείτε την.

Εάν θέλετε να δείτε αμέσως τις κριτικές άλλων χρηστών για εσάς, θα χρειαστεί να γράψετε μια κριτική και για αυτούς. Εάν δεν έχετε και δεν θέλετε να γράψετε μια κριτική για τον άλλο χρήστη, θα μπορείτε να διαβάσετε όλες τις κριτικές στο προφίλ σας μετά από 14 ημέρες.

Δεν μπορείτε να διαγράψετε ή να αποκρύψετε κριτικές που έχουν γράψει άλλοι για εσάς. Μπορείτε να ζητήσετε από τον χρήστη να επεξεργαστεί την κριτική του ή να αφήσει ένα σχόλιο κάνοντας κλικ στο κουμπί σχολίου στην κριτική από τη σελίδα του προφίλ σας. Εάν πιστεύετε ότι μια κριτική είναι ανακριβής ή ακατάλληλη, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα αξιολογήσουμε το αίτημά σας και θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών

Μπορείτε να προσκαλέσετε τις αναφορές σας, όπως φίλους, οικογένεια ή προηγούμενους εργοδότες, να σας γράψουν μια προσωπική αναφορά μέσω της σελίδας αναφοράς.
Όταν εγκριθούν, αυτές οι αναφορές θα εμφανίζονται δημόσια στο προφίλ σας στο Babysits για να βοηθήσουν άλλα μέλη να σας γνωρίσουν.
Σελίδα αναφοράς

Οι κριτικές είναι βαθμολογίες που αφήνουν οι χρήστες μετά τη φροντίδα των παιδιών μέσω του Babysits. Βασίζονται στην εμπειρία που είχαν αυτοί οι χρήστες δουλεύοντας μαζί.
Οι αναφορές είναι συστάσεις που αφήνουν άτομα που γνωρίζει η μπέιμπι σίτερ ή η οικογένεια εκτός των Babysits (π.χ. πρώην εργοδότες, δάσκαλοι, φίλοι, μέλη της οικογένειας).

Για κρατήσεις που γίνονται μέσω του ιστότοπου, το Babysits μπορεί να αφήσει αυτόματα θετικές κριτικές (5 αστέρια) ή αρνητικές κριτικές (1 αστέρι).

Αυτόματη θετική ανατροφοδότηση: Όταν μια κράτηση ολοκληρωθεί με επιτυχία και ο γονέας δεν έχει γράψει κριτική εντός 4 ημερών, η μπέιμπι σίτερ θα λάβει αυτόματα μια θετική κριτική. Εάν ο γονέας διαφωνεί με τον αυτόματο έλεγχο ή θέλει να προσθέσει περισσότερες πληροφορίες, ο γονέας μπορεί να επεξεργαστεί τον αυτόματο έλεγχο.

Αυτόματα αρνητικά σχόλια: Εάν ο γονέας υποδείξει ότι η μπέιμπι σίτερ δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού με τη φύλαξη και δεν έχει γράψει κριτική εντός 4 ημερών, η μπέιμπι σίτερ θα λάβει αυτόματα μια αρνητική κριτική. Εάν ο γονέας διαφωνεί με τον αυτόματο έλεγχο ή θέλει να προσθέσει περισσότερες πληροφορίες, ο γονέας μπορεί να επεξεργαστεί τον αυτόματο έλεγχο.

Λάβατε αυτόματα αρνητικά σχόλια; Δεν μπορούμε να διαγράψουμε ή να επεξεργαστούμε κριτικές που συλλέγονται αυτόματα. Αντίθετα, μπορείτε να εξηγήσετε την κατάσταση στον γονέα και να του ζητήσετε να επεξεργαστεί και να εξηγήσει την κριτική του.

Μπορείτε επίσης να απαντήσετε σε κριτικές για να μοιραστείτε τη δική σας πλευρά της ιστορίας.